nedjelja, 25. rujna 2016.

Besplatna tarot karta tjedna od 26.09. do 02.10.2016

S obzirom da uvijek ima puno upita,a da ja zbog nedostatka vremena nisam u mogućnosti raditi besplatan tarot odlučila sam vam darovati otvaranje tarot karte tjedna.Karta tjedna nam otkriva koja će energije prevladavati u nadolazećem tjednu,na što trebate pripaziti,koje aspekte iskoristiti i općenito što vam tarot karta tjedna savjetuje.
Ovo je posebno otvaranje i razlikovati će  se od jednostavnog tumačenja tarot karte koja se otvorila.
Naime,uz svako otvaranje karta će biti i astrološki protumačena tako da vam vodstvo kroz tjedan bude što potpunije.

Moram napomenuti da ovo nije individualno otvaranje za nadolazeći tjedan za vas osobno.

Ukoliko želite individualno otvaranje za duži period,odgovore na konkretna pitanja ili analizu vaše veze slobodno mi se obratite na mail  tarothos@gmail.com da pogledamo što Vam se osobno otvara.
Moje cijene su vrlo povoljne,počinju već od 35 kn,a sve detalje možete vidjeti ovdje USLUGE I CIJENE
Tarot karta tjedna vrijedi od ponedjeljka do kraja nedjelje.

Karta tjedna od 26.09. do 02.10.2016

Osmica mačeva je karta koja nam se otvara za tjedan koji je pred nama. Ona nas upozorava da razmislimo koliko su ograničenja za koja mislimo da nas koče u našem napretku zaista stvarna,a koja  smo od  tih ograničenja sami sebi postavili.

Ova karta je vrlo moćna i upozorava nas na mogućnost da stvari i probleme gledamo iz krivog kuta i da previše obraćamo pažnju na prepreke...toliko da ne vidimo prave prilike i prednosti.

Ovo je karta koja nas posebno opozorava da ne  obmanjujemo i ne zavaravamo  sami  sebe,da potražimo istinu je ćemo uz pomoć istine  lakše ostvariti ciljeve koje imamo.

Može se reći da će ovo biti i tjedan u kojem će i stvarna ograničenja doći u prvi plan i u kojem će se planovi nešto teže ostvarivati.

No, dobra stvar je što će mnogi od vas upravo ovaj tjedan preispitati svoje planove, motive, želje i blokade i tako se približiti svojim ciljevima.

Ukoliko ste spremni za individualno otvaranje za duži period,odgovore na konkretna pitanja ili analizu vaše veze slobodno mi se obratite na mail  tarothos@gmail.com da pogledamo što Vam se osobno otvara.
Moje cijene su vrlo povoljne,počinju već od 35 kn,a sve detalje možete vidjeti OVDJE

Srdačan pozdrav od Lene

KONTAKTIRAJTE ME

INOZEMNI KLIJENTI O MENI
DOMAĆI KLIJENTI O MENI