nedjelja, 4. rujna 2016.

Besplatna tarot karta tjedna od 05-11.09.2016

Ovaj tjedan će biti u znaku karte Snaga velike arkane što znači da je dobro i povoljno vrijeme da preuzmete kontrolu nad stvarima u svom životu i to onim stvarima koje vas najviše muče i kod kojih imate osjećaj da  malo toga o vama ovisi.

Ovo je dobar tjedan da preispitate da li je to zaista tako i koliko je zapravo istina da nemate utjecaja na rješavanje problema u svom životu.

Dobra vijest je da će prevladavati energija pomoću koje ćete imati priliku neke probleme i odnose dovesti u ravnotežu i pokrenuti neke stvari koje već duže vrijeme stoje i ne miču se s mjesta.

Ovog tjedna su velike šanse za uspostavljanje ravnoteže između snage i slabosti i imati ćete  priliku pokazati hrabrost i izdržljivost  koja se nalazi  u vama.

 Ukoliko ste spremni za individualno otvaranje za duži period,odgovore na konkretna pitanja ili analizu vaše veze slobodno mi se obratite na mail  tarothos@gmail.com da pogledamo što Vam se osobno otvara.
Moje cijene su vrlo povoljne,počinju već od 35 kn,a sve detalje možete vidjeti OVDJE

Srdačan pozdrav od Lene

KONTAKTIRAJTE ME

INOZEMNI KLIJENTI O MENI
DOMAĆI KLIJENTI O MENI