srijeda, 2. prosinca 2015.

Kada će mi već jednom krenuti u životu ?

"Kada će mi već jednom krenuti u životu ?" pitanje je koje moji klijenti često postavljaju i na koje žele čuti odgovor,bilo da se radi o ljubavi,poslu ili općenito bilo kojem području života.

Osjećaju da ne dobivaju ono što bi trebali,da ne postižu rezultate koji bi mogli i da im nešto bitno nedostaje da bi bili sretni.

No,treba priznati i da zaboravljaju da ovo često pitanje ima i svoj manje osviješteni nastavak.

Zapravo bi trebalo glasiti : "Kada će mi već jednom krenuti u životu,samo od sebe,odjednom,preko noći...?"

U  tom sitnom detalju se krije ono bitno i odgovor na pitanje zašto se ništa ne mijenja kada samo čekamo.

Da bi se nešto pokrenulo i promijenilo i mi ipak moramo nešto poduzeti,zar ne?
Prvi korak,pa zatim sljedeći.Možda napravimo i malu pauzu,ali nakon nje uvijek mora doći naš sljedeći korak da bi se nešto promijenilo.

Time dolazimo do još jednog čestog pitanja mojih klijenata.Da li je sve unaprijed zadano i određeno ili i mi imamo utjecaja na ono što nam se događa?

To naravno ovisi i o našem svjetonazoru,životnim iskustvima i vjerskim shvaćanjima,no mislim da nikako ne možemo zanemariti činjenicu da akcija dovodi do reakcije i da ako svaki dan ulažemo sat vremena truda u nešto  sigurno ćemo vidjeti i rezultate.

Zbog toga čekanje da se nešto dogodi i da nam krene samo od sebe baš i nije sjajna i obećavajuća opcija,zar ne?
Puno više šanse imamo ako se pouzdamo u sebe i u činjenicu da trud dovodi do rezultata.

Nemojte čekati,to je zapravo najmanje isplativo.

Pokrenite se i svaki dan učinite nešto za sebe i svoju budućnost.

Ukoliko trebate pomoć i savjet karata,ja sam vam uvijek na raspolaganju da pogledamo što vaše karte otkrivaju i savjetuju i kako Vam mogu pomoći.Kontaktirajte me OVDJE

Lijepi pozdrav od Lene

tarothos@gmail.com