srijeda, 16. studenoga 2016.

Što me čeka u ljubavi ?

Što me čeka u ljubavi?

Kada ću pronaći nekoga ? Kada ću pronaći ljubav ? Konačno upoznati pravoga - upoznati pravu osobu ?
Da li biste radije i dalje nagađali i pitali se što vas čeka u ljubavi  ili bi radije ZNALI  što vas čeka?

Ljubav je jedno od onih područja u životu koje je vrlo bitno za našu ukupnu sreću i zadovoljstvo.Koliko ljubavi dajemo i primamo  određuje i koliko ćemo zapravo u životu biti  zadovoljni.

Posebno se to odnosi na ljubavne odnose i veze koje mnoge čine zadovoljnima ali mnogima uzrokuju  brige i nezadovoljstvo.Da li me  partner voli ? Što misli o meni ? O našoj vezi ? Koje su mu prave namjere ? Da li gledamo isto na budućnost ? Kada će i da li će naša veza napredovati ? Hoćemo li stupiti u brak ?...sve su to pitanja koja okupiraju one koji su u vezi.

One koji nisu u vezi zanima : Kada ću upoznati pravog partnera ? Kada će to biti ? Hoće li veza trajati ? Kakva će veza biti ? Hoće li se pretvoriti u nešto ozbiljno ? Koji je idealan partner za mene ? Hoću li upoznati srodnu dušu ? Zašto sam još uvijek sama/sam ?
Puno pitanja na koje najbolje odgovore mogu dati tarot karte.

Zatim je tu i kategorija onih koji su u vezi koja ne funkcionira,ali još nisu spremni donijeti odluku i dvoume se da li prekinuti ili ne. U nedoumici su hoće li se situacija poboljšati,da li ima smisla čekati ili ne.Da li je možda bolje prekinuti odnos i krenuti dalje?

Puno pitanja koja nas muče, a odgovori postoje.Tarot karte ih velikodušno nude ako smo spremni na istinu i na dobar savjet. Odgovori na ova pitanja postoje i  definitivno vas čekaju, samo ih morate  potražiti i saznati konačno na čemu ste i što vas čeka.

Bez obzira u kojoj ste situaciji tarot karte vam mogu otkriti puno.

Da li biste radije dalje nagađali i pitali se što vas čeka u ljubavi  ili bi radije ZNALI ?
Odgovori vas čekaju.

Ako ste spremni i znate da je došlo vrijeme da saznate odgovore na vaša pitanja, javite mi se na  tarothos@gmail.com

Odgovoriti ću vam u vrlo kratkom roku i objasniti vam kako ide procedura.
 Moje cijene su vrlo povoljne, počinju već od 45 kn,a sve detalje možete vidjeti OVDJE

Srdačan pozdrav od Lene

KONTAKTIRAJTE ME

INOZEMNI KLIJENTI O MENI
DOMAĆI KLIJENTI O MENI


Do tada vam želim zdravlje i puno pozitivne energije

Vaša Lena