nedjelja, 21. veljače 2016.

PREKID LJUBAVNE VEZE,što i kako dalje ?

Jedan od problema s kojima mi se klijenti najviše javljaju je problem ljubavnih odnosa,prekida veze,ponovnog uspostavljanja veze,šanse za obnovu veze i općenito sa problemima koji nastaju kada ne znamo kako i zbog čega je došlo do prekida i problema.

Takve situacije mogu biti jako frustrirajuće i donositi nam mnogo loših i negativnih emocija,nesigurnosti i problema.No,ono najvažnije,dovode nas u situaciju da ne znamo što da radimo,da li da se i dalje trudimo?Ima li naša veza i odnos šanse ili ne ?Da li da jednostavno odustanemo i krenemo dalje?

Što bi od svega toga  bilo najbolje za nas?

Najvažnije pitanje i temelj za donošenje kvalitetne odluke koja će za nas biti dugoročno dobra je da saznamo da li taj odnos između dvoje ljudi ima šanse i smisla,na kakvim je temeljima postavljen i da li ima smisla truditi se ili ne.

A tu nam tarot može biti od jako velike pomoći.
S vremenom sam kroz rad razvila posebnu tarot postavu karata u kojoj karte tumačim nešto dublje i u skladu sa horoskopskim znakovima i podznacima dviju osoba.

Ta analiza se zove astro-tarot analiza i ona ne uključuje astrološki profil osoba,ali daje prikaz podudarnosti dviju osoba koje su povezane i čiji nas odnos zanima.

Ova analiza mi daje sjajne rezultate i moji klijenti sa njom dobivaju vrlo dobar prikaz šansi nekog odnosa.
To im je od velike pomoći u donošenju odluka i olakšava definiranje nekog odnosa.
Veliko je olakšanje i pomoć kada znamo na čemu smo,zar ne?

Ukoliko želite astro-tarot analizu slobodno mi se javite na mail  tarothos@gmail.com i pogledati ćemo što karte kažu za vaš odnos.Cijena ove analize je 50 kn.

Astro-tarot je općenito dobar za sva  područja života i situacije u kojima su drugi ljudi bitan faktor ili imaju značajan utjecaj.Dakle,prednost mu je u tome što se može primjeniti i na posao i odnos dvoje ljudi na poslu,prijateljske odnose,obiteljske i sve druge odnose koji su nam bitni u životu i u kojima bi voljeli znati na čemu smo.

Slobodno me kontaktirajte na tarothos@gmail.com i saznati ćete ono što vas zanima.Sve detalje možete vidjeti  OVDJE

Lijepi pozdrav i ugodan dan želi vam Lena
KONTAKTIRAJTE ME
OCJENE DOMAĆIH KLIJENATA
INOZEMNI KLIJENTI O MENI